Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Friday
2024-03-29
9:59 AM
ΑΦΥΠΝΗΣΤΙΤΕΑΝΤΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ
Save
MENU
ντοκουμεντο
αληθειες
αληθεια fb
παγκοσμια κυβερνησ
μασονικη ελλας1
μασονικη ελλας 2
Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
ολα ειναι ψεμα
ξυπνα απ το ματριξ
απατη θερμοκηπιου
αληθεια 10 λεπτα
ψυχιατρικη θανατου
σχεδιο μονσαντο
σατανικη disney
γγιατι μας ανεχοντ
Login form
Main » Files » My files

KAΠΟΙΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΩΣ ΕΒΡΑΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ..ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΤΟ FORUM 2.3
2011-10-02, 4:19 PM
ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΟΥΣ..

Σύμφωνα με τους Σατανιστές ισχύουν τα εξής:«Το σύμβολο Μπαφομετ χρησιμοποιήθηκε από τους ιππότες Templar (Ναΐτες) για να αντιπροσωπεύσει τον Σατανά. Μέσω των εποχών αυτό το σύμβολο έχει κληθεί με πολλά διαφορετικά ονόματα. Μεταξύ αυτών είναι: Η αίγα Mendes (Goat of Mendes) του Eliphaς της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας κ.α.
Το σημάδι του Baphomet: Αυτός ο όρος μπορεί να είχε προέλθει από δύο ελληνικές λέξεις, baphe και metis, που σημαίνει «την απόκτησή της γνώσης.» Στη αναγέννησή των απόκρυφων μελετών του 19ου αιώνα, μια παρόμοιά γνωστή απεικόνιση είναι αυτή που παρουσιάζει ο τράγος του Mendes υπό την μορφή μιας φτερωτής ανθρωπόμορφης αίγας με δυο στήθια και ενός φανό στο κεφάλι του μεταξύ των κεράτων. Αυτή η εικόνα προέρχεται από το 1854 στο βιβλίο του Eliphas Levi "Dogme et Rituel de la Haute Magie". O Ελιφας Λεβι θεώρησε το Μπαφομετ μια απεικόνιση του απόλυτου, με την συμβολική σημασία και εξήγησε λεπτομερώς το συμβολισμό του στο σχέδιο που χρησίμευσε, ως την κυρία πρόσοψή του κερασφόρου.
«Σε αυτό το βιβλίο ο Λέβι σχολίασε τις χειρονομίες της φιγούρας και της πεντακτίνου στο μέτωπο του τράγου.
Ο Τράγος στο μέτωπο του έχει το σημάδι της πεντάλφας με την μια άκρη στην κορυφή, ένα σύμβολο του φωτός. Τα δυο χέρια του σχηματίζουν το σημάδι της ερμητικής αρχής,"αυτό που υπάρχει χαμηλότερα είναι σαν αυτό που υπάρχει ψηλότερα". Το ένα χέρι στρέφεται ψηλά και δείχνει την άσπρη σελήνη του Xέσεντ, το άλλο στρέφεται χαμηλά και δείχνει την μαύρη σελήνη του Γκεβούρα. Αυτό το σημάδι εκφράζει την τέλεια αρμονία του Ελέους και της Δικαιοσύνης. Το ένα χέρι του είναι γυναικείο και το άλλο αρσενικό.
Η Φλόγα της νόησης, που λάμπει ανάμεσά στα κέρατά του είναι το μαγικό φως της συμπαντικης ισορροπίας, συμβολίζει την εικόνα της ψυχής που έχει ανυψωθεί πέρα από την Ύλη και λάμπει πέρα από αυτήν.
Το πρόσωπο του τράγου συμβολίζει τον Υλικό κόσμο, την υπευθυνότητά, τις αμαρτίες άλλα πολλές φορές και τον φόβο.
Η Ράβδος που στέκεται όρθια αντί για τα γενετικά όργανά συμβολίζει την Αθανασία, την ζωτική ουσία και την αιωνία Ζωή, και καλύπτεται με το ύδωρ, ο ήμι κύκλος επάνω από την ατμόσφαιρα.
Η Ανθρωπότητα αντιπροσωπεύεται από τα δυο στήθη και τα ανδρόγυνα χέρια, η οποία καταφεύγει στην αινιγματική προσωπικότητά της απόκρυφης επιστήμης.
Το μπαφομετ και ο Τράγος του Μένδη είναι εξολοκλήρου ένα σύμβολο το οποίο επιδιώκει να κλείσει μέσα του όλη την Σοφία της ερμητικής αρχής. Ο ένας βραχίονας του είναι θηλυκός, και ο άλλος αρσενικός, οι επιγραφές Solve και Coagula που έχουν πάνω τους αντιπροσωπεύουν την κίνησή και την στασιμότητά».
Για μια πλήρη εξήγηση του Baphomet. Ο Eliphas Levi, του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Abbe Alphonse Louis Constant, ήταν ένας μυημένος καβαλιστής. Ο Eliphas Levi ήταν ο συντάκτης διάφορων φιλοσοφικών και μαγικών εργασιών. Ήταν μέλος του Fratres Lucis (αδελφοί του φωτός) . Ο Eliphas Levi, που έφτιαξε την αίγα Mendes, με τη ονομασία «Baphomet» ως σύνθεση τριών συντμήσεων: Tem. Oph. Ab, αντιπροσωπεύοντας τα λατινικά abhas pacis hominum omnium Templi,» που σημαίνει: (ο Θεός) ο ναός της ειρήνης μεταξύ όλων των ατόμων. «Ο Levi το αισθάνθηκε αυτό ότι είναι μια αναφορά στο ναό του βασιλιά Σολομώντα, ο οποίος θεώρησε είχε το μόνο σκοπό, την ειρήνη στον κόσμο.
Το Baphomet που εξελίσσεται κατά τη διάρκεια αυτωντων αιώνων. Η ευρύτατα γνωστή αντιπροσώπευση του Baphomet είναι το σχέδιο μέχρι το 19ο αιώνα. Ο Levi συνδύασε τις εικόνες της κάρτας Ταρό του διαβόλου και του Τράγου που λατρεύτηκαν στην πόλη Mendes στην αρχαία Αίγυπτο. Είναι ασαφές οτι οι αρχαίες αιγυπτιακές γυναίκες είχαν την επαφή με την αίγα κατά τη διάρκεια των θρησκευτικών ιεροτελεστιών για τη γονιμότητα.
Ο Levi στο διάσημο σχέδιο Baphomet απεικονίζει μια αρσενική/θηλυκή εικόνα που αντιπροσωπεύει τη δυϊστική φύση της ζωής.
Ο Τράγος Μένδες του Levi είναι πολύ παρόμοιος με τον αιγυπτιακό Θεό Akhenaton, ο οποίος είναι και αρσενικό και θηλυκό (αντιπροσωπεύει επίσης και το Οφηδιακο Ρεύμα).
Η απεικόνισή του συνδυάζει την αίγα και τον διάβολο των μαγισσών των Sabbats, του Θεού του Ναού και του διαβόλου στις κάρτες Ταρό, κατά την άποψη του Levi, αυτή η εικόνα αντιπροσώπεύει τη δύναμη του κόσμου απεικονίζοντας τις Θετικές και Αρνητικές επιρροές.
Ο Eliphas Levi θεώρησε το Baphomet μια απεικόνιση του απόλυτου με συμβολική μορφή. Σύμφωνα με το συντάκτη Michael Howard, ο Levi βάσισε την απεικόνιση του Baphomet ότι είναι μια μορφή του γενειοφόρου κερασφόρου με τα θηλυκά στήθη, τα φτερά και τα πόδια τη αίγας, κάθεται και τα πόδια του είναι σε θέση που μοιάζει με τα αγάλματα του κελτικού Θεού αρσενικών ελαφιών (Κερνουρος), του κερασφόρου, που βρίσκεται σε Gaul (στην Γαλλία).» Επίσης μοιάζει με ένα κλασικό θιβετιανό έργο Narjolpaπου που καθετε σε σταση διαλογισμού.
Ο Joseph Fort Newton αρχίζοντας από το 1886, εξέδωσε τη μελέτη του των μυστηρίων μαγικού, μια αφομοίωση των γραφών του Eliphas Levi.» Ο Αλβέρτος Pike ήταν ένα κορυφαίος τέκτονας όχι όμως με της εβραϊκή έννοιά της μασονίας - και συνδέεται με τα μέλος του ιπποτικού τάγματος των Ναϊτών . Ο Levi ήταν μια πρωταρχική πηγή για Baphomet και από τη σύνδεση σε δύο του σχέδια, έκανε τις 2 ακμές να δείχνουν προς τα πάνω, το αστέρι αυτό είναι ένα σύμβολο της σκοτεινής πλευράς.
Τα μέλη του ιπποτικού τάγματος των Ναϊτών ήταν ρωμαϊκοί Καθολικοί και χρησιμοποίησαν συγχρόνως την εικόνα baphemetis-Sophia! Το Sophia είναι η θεά της φρόνησης από την ελληνική και πυθαγόρεια παράδοση που συνδέεται με την γνώση.
Ακόμα συνδέεται με το ύδωρ - όπως στη Βαβυλωνιακή και Εβραϊκή γλώσσα η λέξη Bahu «τα ύδατα».
Πολλοί από τα μέλη του ιπποτικού τάγματος των Ναϊτών ήταν οπαδοί της θεάς Sophia η οποία αντιστοιχεί στην επανεγκαθίδρυση της θηλυκή πτυχής της θεότητας που ήταν φορολογημένη από την εκκλησία. Πρέπει να αναφερθεί ότι ο προστάτης τους, ST Bernard Clairvaux, ήταν αρμόδιος για την ονομασία της βασίλισσας του ουρανού.
Ο εβραϊκός κώδικας που αντικαθιστά το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου με το τελευταίο, και το δεύτερο με το προτελευταίο, et ainsi de suite και τα λοιπά. Όταν το Baphomet εφαρμόζεται σε αυτόν τον κώδικα, παράγει την ελληνική λέξη Sophia, η οποία είναι μεταφρασμένη στα αγγλικά ως φρόνηση, νους. Η ελληνική λέξη Sophia παρουσιάζεται.
Αν και γράφεται στα εβραϊκά διαβάζει ως ελληνική λέξη Sophia που μεταφράζει «την φρόνηση» στα αγγλικά. Του οποίου η φρόνηση εμφανίζεται πάντα σε σχέση με αυτήν την λέξη εάν χρησιμοποιείτε η Sophia, ή Baphe Metis. Όπως και ο αναγραμματισμός του φτερωτού φιδιού Όφι (Ophis - Sophi - Sophia).
Η προέλευση της "αίγας Μενδες" μπορεί επίσης να ερευνηθεί πίσω, στην αρχαία Αίγυπτο. Οι αίγες και οι κριοί λατρεύτηκαν σε πολλές πόλεις σε όλη την Αίγυπτο και εκατοντάδες χρόνια πριν. Η αίγα είναι συνώνυμη με τον Σατανά. Τα κέρατα αντιπροσωπεύουν την κερασφόρο συμβολισμένη γονιμότητα των Κερασφόρων θεών σε πολλούς διαφορετικούς Αρχαίους πολιτισμούς και χρόνους, όπως ο Πάνας της Αρχαίας ελληνικής Μυθολογίας. Η αίγα ως σύμβολο της γονιμότητας και εστίαση των θρησκευτικών ιεροτελεστιών χρονολογούνται επίσης πίσω στην Αρχαία Σουμερια και Βαβυλώνα.
Ο Ptah είναι ο αιγυπτιακός Θεός της Μαγείας, της γνώσης και της φρόνησης (ένα συνώνυμο του Σατανά) * έγινε * η αίγα, και παρουσιάζετε μερικές φορές ως ένας κριός στην πόλη "Μενδες" όπου λατρεύτηκε υπό αυτήν τη μορφή. Η αίγα/ο κριός Mendes αντιπροσώπευσε το "BA" που ήταν η Αρχαία αιγυπτιακή λέξη για τη "ψυχή." Ο Ptah θεωρήθηκε μεγάλος μάγος και "Λόρδος του Φιδιού"
Η κερασφόρος αίγα είναι επίσης άμεσα συμβολο του Βαβυλωνιακού θεού Ενικι (Σαταν). Ο αστερισμός της κερασφόρου αίγας (Αιγόκερος) είναι ο χρόνος του χειμερινού Ηλιοστασίου, γνωστός ως "νότια πύλη του ήλιου."
Η αίγα ήταν γνωστή στους πρόωρους χρόνους της Βαβυλώνας ως Θεός "ΕΑ" (Ενκι/Σαταν). Ea ήταν γνωστό όπως αυτούς επίσης και δωρητές της γνώσης και του πολιτισμού στην ανθρωπότητα. Αντιπροσωπευόμενος ως φίδι, κατέληξε στο κήπο της Εδέμ ως φίδι στο δέντρο της Ζωής, που ενθαρρύνει την εκμάθηση και τη γνώση παρά την άγνοια, παρόμοιο με το Φίδι Λάδων της Ελληνικής μυθολογίας που φύλαγε τα φρούτα της Αθανασίας και της Θέωσης.

Η AΝΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΛΦΑ:

Ο ποιο γνωστός συμβολισμός της Πεντάλφας από την Αρχαιότητά είναι αυτή της ορθής, με τις τρεις ακμές προς τα πάνω και τις δυο προς τα κάτω, που αντιπροσωπεύει τον "Άνθρωπο" και την υπεροχή του πνεύματος.
Από αυτήν την οπτική γωνία η Ανεστραμμένη πεντάλφα αντιπροσωπεύει: τον "θάνατο του ανθρωπίνου ορού" και την υπεροχή των Παθών.
Τα πρώτα δείγματά της πεντάκτινου ειναι αυτά της ορθής και χρονολογούνται 6000 χρόνια πΧ. Η ορθή πεντάλφα είναι σύμβολο της Αφροδίτης. Η Ανεστραμμένη πεντάλφα είναι σύμβολο που εκδηλώνει την σκοτεινή πλευρά του Σύμπαντος, την σκοτεινή πλευρά της Αφροδίτης και των υπολοίπων σφαιρών.
Η αρχαιότερη ερμηνεία που γνωρίζουμε για την λειτουργία της πεντάλφας είναι αυτή της ορθής το 2700 πΧ, η οποία περιέχει τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα μαζί με το πέμπτο σημείο που δείχνει προς τα πάνω (που ήταν ο ουρανός) και που δείχνει στον ουρανό. Η ανεστραμμένη πεντάλφα (Baphomet) από αυτήν την οπτική γωνία λειτουργεί ως "επίθεσή για την πτώση των ουρανών", αφού αναστέλλει την λειτουργία της ορθής. Το Μπαφομετ είναι εξολοκλήρου ένα σύμβολο που κλίνει μέσα του όλη την γνώση της Χαοσοφίας. Ο Πλάτωνας επίσης χαρακτήριζε την ορθή Πεντάλφα ως "σύμβολο των Ουρανών", η ανεστραμμένη πεντάλφα σε αντίθεση με την ορθή είναι σύμβολο του "Σκότους". Οι τέσσερις πάνω ακμές του Μπαφομετ αντιστοιχούνε στα τέσσερά στοιχεία (και στα τέσσερά σημεία του ορίζοντά), και η κάτω ακμή αντιστοιχεί στο Πνεύμα. Από αυτήν την πλευρά μπορεί να εκτιμηθεί ότι η υπάρχει η λεγομένη πνευματική Κατάδυσης, με την έννοιά ότι το πνεύμα αντί να στραφεί στους ουρανούς, στρέφεται στην Γη και και στον Κάτω Κόσμο, απ οπού περνάει ταξίδι της μύησης του στα μυστικά της μαύρης μαγικής γνώσης, (κατάδυση στο σκότος της Νύχτας).
Αυτή η διεργασία κατεβάζει τα φορτία από το σύμπαν προς τα κάτω στην Γη μέσω της ενέργειας του Οφιδιακου Ρεύματος που διοχετεύεται στα ενεργειακά κέντρα συνειδήσεως με φορά προς τα κάτω, απ οπού αφυπνίζονται περισσότερα ποσά ενέργειάς, εξαιτίας της κλίσης τους που έχουν στον γενικό ορισμό της θηριανθρωπίας, ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η Sabbatic Goat του Eliphas Levi. Οι διεργασίες μπορούν να ξεκινήσουν από το σημείο της αβύσσου, διότι αυτή είναι η ενεργειακή αντιστοιχία του ορίζοντα από αρχαιοτάτους χρόνους, η οποία βρίσκετε ανάμεσά στην αλήθειά και τον θάνατο (λυκόφως).
Σύμφωνα με τις μυστικές διδασκαλίες που εφαρμοζόντουσαν στους έσω ναούς της Αιγυπτιακής θρησκείας, εκτιμήθηκαν πολλά αρχαία σύμβολά και ιερογλυφικά, ένα από αυτά ήταν και η ορθή πεντάλφα που την χρησιμοποιούσαν για να προσωποποιήσουν την έννοιά του"Διδάσκω". Αργότερα η ερμηνεία της πιθανών να είχε αλλοιωθεί και να εκτιμήθηκε ως σύμβολο της "πόρνης της Βαβυλώνας" γι αυτό και τώρα οι μύστες της αιγυπτιακής μαγείας δεν χρησιμοποιούν καθόλου την πεντάλφα. Για την ανεστραμμένη πεντάλφα είναι άγνωστο εάν υπήρχε μια ερμηνεία στους έσω ναούς της Αιγυπτιακής θρησκείας, η λογική μας λέει ότι εάν η ορθή αντιπροσωπεύει αποκλειστικά την ερμηνεία του ρήματος "διδάσκω", τότε η ανεστραμμένη πεντάλφα (Μπάφομετ) μπορεί να εκτιμηθεί ως σύμβολο του ρήματος "Μαθαίνω", για την απόκτησή της γνώσης. Από αυτήν την οπτική γωνία ο Σατανάς δεν είναι σύμβολο που έχει σκοπό να διδάξει τους μύστες, άλλα να τους αφήσει ελεύθερους να αποκτήσουν την γνώση μέσω του "μαθαίνω".
Όσο αφορά τους ανύπαρκτους ''Νεφελίμ'',Στην Πραγματικότητα είναι τα 72 Δαιμόνια του Σολομώντα:

Agares, Alloces, Amdusias, Amon, Amy, Andras, Andrealphus, Andromalius, Asmodey (Asmodis) Astaroth, Bael, Balam, Barbatos, Bathin, Beleth, Belial, Berith, Bifrons, Botis, Buer, Bune, Camio (Caim), Cimejes (Cimeies, Kimaris), Crocell, Dantalion, Decarabia, Eligos, Flauros, Forneus, Furcas, Furfur, Gaap, Glasya, Gremory, Gusion, Haagenti, Halphas, Haures, Ipos, Leraje, Malphas, Marax, Marbas, Marchosias, Murmur, Naberius, Orias, Orobas, Ose (Oso, Voso), Paimon, Phenex, Purson, Raum, Ronove, Sabnock, Sallos, Samigina, Seere, Shax, Sitri, Stolas (Stolos), Uvall (Vual, Voval), Valefor, Vapula, Vassago, Vepar, Vine, Volac, Zagan, Zepar, Ziel.

Πηγή:
http://www.satanismos.com

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ..ΟΤΙ Ο ΜΠΑΦΟΜΕΤ-ΠΑΝΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΘΕΟΣ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑΚΙΑ...
Ο,ΤΙ ΟΔΗΛΑΔΗ ΛΕΝΕ ΟΣΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ..!!
ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΕΥΤΗΧΩΣ...
Category: My files | Added by: anti-ntp
Views: 477 | Downloads: 0 | Comments: 4 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Name *:
Email *:
Code *:
ΜΟΥΣΙΚΗ

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Search
τι εστι bildeberg
Site friends
  • Create a free website
  • Online Desktop
  • Free Online Games
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Browser Kits
  • ελλινικη bildeberg
    σχεδιο μειωσης πλ
    ξεμπροστιασμα
    σκοτεινες δυναμεις
    ελεγχος νου
    ελεγχος νου 2
    ελεγχος νου 3
    σχεδιο μπλε ακτινα
    μικροτσιπ
    η αληθεια για 9/11
    Ελληνικο ονειρο
    ψευτικο χρεος

     Copyright MyCorp © 2024
    Website builderuCoz